Válasszon velünk


Gyakran ismételt kérdések
Gyakran feltett kérdések / GYIK

Hogy a később felmerülő kérdésekre legegyszerübben megkapják a választ, és ezzel elősegítsük a legjobb ügyintézést összegyüjtöttünk pár gyakori kérdést:

A szolgáltatás minősége vagy ügyfél panasz esetén

  • a megadott telefonszámot hivtam és senki nem jelentkezik

ebben az esetben ellenőrizze, hogy akkor telefonált amikor a munkaidő van, munkanapokon 08:00 - 15:30ig. Abban az esetben ha a megadott időben sem jelentkezik senki próbálja meg később vagy e-mailben jelentkezzen az info@tiktok.hu címen. Amennyiben itt sem jelentkezik senki akkor forduljon vezetőnkhöz a manager@tiktok.hu e-mail címen.

Nem érkezett válasz e-mailre 48 órán belül, mi a probléma?

Abban az esetben hivja ügyfélszolgálatunkat munkanapokon 10.00 - 12,00-ig, vagy 13.00 - 15.00-ig a

06 70 564 9672 telefonsámon


Mit kell tennem ha reklamálni szeretném a vásárolt órát ?

  • ebben az esetben e-mail utján érintkezésbe kell lépni az info@tiktok.hu

weboldallal. Maximum 48 órán belül kapcsolatban lép Önnel az ügyfélszolgálat munkatársa és tájékoztatja Önt a további lépésekről.

Mit kell tennem ha az elküldött áru sérült ?

a vevő a kézbesített árut köteles haladéktalanul ellenörizni a futárszolgálat

elött, hogy sérült-e. Amennyiben a sérülés szállítás alatt keletkezett a vevő kifogásolhatja a futárszolgálatnál. Csak ebben az esetben vehetjük figyelembe a reklamációt.

Milyen módon fizethetem ki a megvásárolt órát ?

  • a megrendelt árut két módon lehet kifizetni:

lehet előre banki átutalással fizetni

vagy lehet utánvét az áru átvételekor kell fizetni

Ha többfajta árut rendelek meg mennyi postaköltséget kell fizetnem ?

Ha egy megrendeléskor többfajta árut rendel, csak egy postaköltséget kell fizetni

Fizethetek utánvételel is?

  • természetesen lehet fizetni utánvétel is, a fizetési módot megrendeléskor

határozza meg

Mennyi a kiszállítási határidő?

  • a vállalt szállítási határidő 5 munkanap, leghosszab 10 munkanap lehet. A

határidő attól a naptól kezdődik mikor megtörtént a bankszámlára való befizetés.

Ha a megrendelt óra nem érkezik meg az adott határidőn belül mi a teendőm?

  • ebben az esetben telefonon vagy e-mailen keresztül kell az ügyfélszolgálattal

kell egyeztetni. Az ügyfélszolgálat dolgozója 48 órán belül értesíteni fogja Önt, hogy mi az oka a késedelemnek

TERMÉK CSERE ÉS VISSYA IGÉNZLÉS

Mi a különbség az áru cseréje vagy visszaküldése között 15 napon belül ?

  • a különbség a postaköltség fizetésénél van.

a cserénél a postaköltséget a termék szállításánál a vevő fizetia sérült áru kicserélésének postaköltségét az eladó fizeti a 15 napon belül visszaküldött áru postaköltsége az vevőt terheli

Ha visszakivánom küldeni a terméket mit tehetek? milyen feltételek mellett tudom ezt megtenni?

ebben az esetben az ügyfélszolgálattal fel kell venni a kapcsolatot az info@tiktok.hu e-mail címen keresztül. Az elkövetkező 48 órában az ügyfélszolgálat munkatársa felvesszi Önnel a kapcsolatot és tájékoztatja, hogy mit kell tenni ilyenkor. A visszaküldött árunak sértetlen állapotban kell lenni és kézhezvételének napjától l5 munkanap lehet a legrövidebb határidő. A visszaszállitás költségét a vevő állja.

Kicserélni szeretném az árut, mi a teendőm?

ebben az esetben e-mailon keresztül kell kapcsolatott létesíteni az info@tiktok.hu ügyfélszolgálattal. Az elkövetkező 48 órában az ügyfélszolgálat munkatársa értesíti, hogy mit kell tenni. A termék kicserélésének postaköltsége a vevőt terheli.

Az uj termék elküldésének postaköltségét az eladó fizeti, de csak az első csere alkalmával.

Ha nem tetszik a termék visszakaphatom az árát?

  • ha a termék az átvétel után nem tetszik azt 15 napon belül visszaküldheti.

Azonban a terméknek sérthetetlennek kell lennie. Az áru kézhezvétele után történik meg a fizetés. Azonban a postaköltséget nem adjuk vissza, mivel azzal történik az áruszállítás kifizetése.

Ha 15 napon belül akarom kicserélni az árut, fizetek e én postaköltséget?

  • 15 napon belüli árucserénél a postaköltséget a vevő fizeti.

  • uj termék küldésénél a postaköltséget az eladó fizeti, de csak az első cserénél

Amennyiben nem találta meg a választ arra a kérdésre ami Önt érdekli termékeinkkel és szolgáltatásunkkal kapcsolatban e-mail utján kapcsolatot létesíthet velünk az info@tiktok.hu címen, vagy telefon utján a 06 70 564 9672 hétfőtöl - péntekig

08.00 - 16.00-ig







YjcwOGU